Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Friday, January 23, 2009

Soal Jawab Umum

Memo Plus Gold

Anak saya sudah 3 minggu makan Memo Plus Gold tetapi tiada kesan yang saya nampak.
Memo Plus Gold perlu diambil maksimum 3 bulan secara berturut-turut untuk mendapat kesan yang menakjubkan. Ini disebabkan badan kita yang mempunyai kekotoran dan toksin. Herba akan bertindak mengeluarkan toksin terbabit sebelum dapat memberi kesan yang sepatutnya..

Saya makan Memo Plus Gold tetapi saya selalu sakit kepala selepas itu.
Ini mungkin disebabkan anda tidak minum air suam secukupnya. Jika anda terus diserang sakit kepala pastikan anda kurangkan pengambilan. Tetapi jgn berhenti mengambilnya. Anda perlu menyesuaikan badan anda terlebih dahulu sebelum boleh mengambil dos yang betul.
Contohnya jika anda berumur 7 hingga 12 tahun ambil sebiji kapsul Memo Plus Gold selang sehari manakala bagi yang berumur 13 tahun ke atas ambil sebiji sahaja sehari.

Saya makan Memo Plus Gold selepas makan malam tetapi kemudiannya saya tak boleh tidur.
Memo Plus Gold perlu dimakan 3 jam sebelum tidur untuk mengelakkan otak anda kekal aktif ketika waktu malam dan menggangu tidur anda.

Pankaja Kasthuri

Saya menghidap asma yang teruk, berapa botol Pankaja Kasthuri yang perlu saya ambil.
Anda perlu makan sekurang-kurangnya 8 ke 10 botol. Tetapi ia juga bergantung kepada badan anda kerana herba akan menolong membersihkan kekotoran dan toksik sebelum ia dapat membantu merawat sakit terbabit. Anda perlu mengamalkan Pankaja Kasthuri dan saya jamin anda akan merasa perubahan kepada tubuh anda.

Bagaimana Pankaja Kasthuri bertindak.
Peringkat pertama ia akan menolong anda mengeluarkan kekotoran dari paru-paru anda. Kekotoran dan toksik itu akan keluar dalam bentuk kahak. Jadi anda tidak perlu risau apabila anda mengeluarkan kahak yang banyak. Selepas itu Pankaja Kasthuri akan membesarkan saluran pernafasan anda untuk memudahkan anda bernafas.

Apakah larangan apabila memulakan pemakanan Pankaja Kasthuri.
Anda dilarang untuk makan makanan yang sejuk kerana ia akan melambatkan proses pemulihan. Air sejuk/ais juga perlu dielakkan kerana ia akan membantutkan proses pemulihan.

Cogent DB +

Adakah cara lain untuk menggunakan ubat ini.
Jika anda terluka anda boleh tumbuk beberapa tablet cogent ini bersama kunyit hidup dan letak di tempat yang terluka. Selepas itu balut dan biarkan. Buat beberapa kali dan anda akan lihat luka itu akan semakin sembuh.

Nota :-

Jika anda mengambil ubat dari doktor jangan berhenti. Hanya selangkan masa makan selama satu jam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...