Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Friday, August 13, 2010

Testimoni Memo Plus Gold



Pn Alina dari Melaka menegaskan kepada anak-anak beliau supaya tidak meninggalkan permakanan Memo Plus Gold setiap hari walaupun mereka berada di asrama dan inilah berkat doa ibu serta ketaatan anak dalam mendengar kata Ibu.

Adik Nur Athirah berjaya memperolehi 5A di dalam UPSR dan berjaya melanjutkan pelajaran ke sekolah berasrama yang terkenal Dang Anum manakala abangnya Mohammad Ahmad mendapat 8A di dalam PMR dan melayakkan ke Sekolah Sains berasrama. Bayangkan betapa bangganya Pn Alina atas kejayaan kedua anaknya.

Selain itu, penyakit Migrain dan Tonsil anaknya dapat di rawat tanpa perlu di bedah..




Adik Khairunnisa dari Sekolah Agama Sharifah Rodziah juga mengamalkan Memo Plus Gold dan mendapat keputusan cemerlang 9A di dalam PMR. Jika anda mempunyai anak yang bersekolah Tahfiz atau sekolah Agama tidak perlu ragu untuk memberikan mereka Memo Plus Gold kerana testimoni adik ini dan adin Siti Nur Aminah membuktikan mereka mengamalkannya tanpa keraguan dan mendapat kebaikan dari Memo Plus Gold.





Bagi Puan Haslina beliau memberikan Memo Plus Gold kepada ibunya yang kehilangan ingatan lebih 8 tahun. Hanya selepas 2 bulan, ibunya mula mengingati sedikit demi sedikit..

Lihat sendiri TESTIMONI - TESTIMONI ini di bawah..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...