Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Thursday, December 24, 2009

Cogent db+ Memberikan Kecantikan


Khasiat Cogent db+ tidak tertumpu hanya pada pesakit diabetis. Ia juga mampu membangkitkan kecantikan dalaman pengamalnya.

Kita sedia maklum bahawa Malaysia bukan sahaja kaya dengan budaya dan kaum yang pelbagai, malahan pelbagai makanan yang enak juga.

Sepanjang tahun kita menikmati makanan enak dari pelbagai perayaan dan juga pusat makanan yg tumbuh bagai cendawan di sekeliling kita. Secara tidak lansung badan kita bertindak sebagai pusat pengumpulan toksik, lemak dan juga kolestrol. Kesihatan pastinya semakin merosot apabila usia meningkat dan penyakit seperti Strok, Darah Tinggi, Sakit Jantung, Diabetis dan lain-lain hanya menunggu giliran untuk muncul di depan pintu anda..

Cogent db+ dengan 9 jenis herba terpilih memberi anda pilihan dalam mencapai kecantikan dalaman dan seterusnya menyerlahkan cahaya kecantikan luaran anda. Setiap satu herba-herbanya membantu mencuci usus dari lebihan makanan yang menyebabkan sembelit, menyahtoksin tubuh kita dari toksik-toksik berbahaya daripada makanan yang telah kita makan dan semestinya mencuci darah kita dari kolestrol yang bakal meracuni darah dan organ dalaman kita.

Bagi pesakit diabetis, Cogent db+ bertindak membaikpulih pankreas dan memastikan insulin dapat di serap oleh tubuh kita. Dengan bekalan insulin yg mencukupi, makanan yg kita makan dapat di tukarkan kepada tenaga dan memastikan tubuh kita dapat berfungsi secara normal. Ia juga memastikan komplikasi-komplikasi yg telah terbentuk di tubuh pesakit dapat dikawal dan diubati dari masa ke semasa. Pemberhentian dalam pengamalan walaupun sekejap akan membantutkan usaha herba-herba terbabit dalam mengatasi komplikasi - komplikasi yg menakutkan seterusnya boleh mengakibatkan kematian.

Kesan dari pengambilan berterusan, pengguna yg tiada diabetis akan

a) dapat membuang air besar dengan teratur ( tiada lagi sembelit)
b) menurunkan paras kolestrol dalam darah
c) mencuci toksin yg bersarang di dalam badan
d) merasa lebih sihat, segar, badan lebih ringan serta awet muda
e) kulit lebih cantik dan sihat

Jadi, kecantikan luaran dan dalaman anda tidak mustahil dapat dicapai dengan Cogent db+. Tambahan pula anda tidak perlu mengambil Cogent db sepanjang masa. Cukuplah dengam pengambilan 2 biji tablet setiap hari selama 3 bulan. Kemudian anda boleh berhentikan pengambilan dan sambung pada tahun depan untuk 3 bulan juga. Mudah dan juga murah untuk mendapat KESIHATAN serta KECANTIKKAN dalam masa yang sama.

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lisa said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...