Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Wednesday, March 5, 2014

Memo Plus Gold

Penerangan ringkas mengenai Memo Plus Gold yang telah di pasarkan di Malaysia semenjak tahun 1997 lagi.



1. Harga sekotak Memo Plus Gold Rm 59.90 ( semenanjung) & Rm65.90 ( Sabah/Sarawak).

2. Sekotak mengandungi 60 kapsul Memo Plus Gold bermakna cukup untuk sebulan makan bagi yang berumur 13 tahun ke atas dan 2 bulan bekalan bagi 12 tahun ke bawah

3. Memo Plus Gold boleh di amalkan apabila kanak-kanak itu sudah mula belajar. Contohnya : umur 4 tahun sudah ke taska. Jika masih belum belajar tidak di galakkan kerana mereka tidak memerlukan penggunaan otak yang banyak.

4. Ibubapa juga di galakkan makan Memo Plus Gold supaya anda mempunyai peredaran darah lebih lancar, kurang stress, merendahkan tekanan darah dan meningkatkan daya ingatan anda juga. Bagi ibu mengandung jika tidak pernah makan Memo sebelumnya tidak di galakkan makan semasa mengandung. Bagi ibu menyusukan anak selepas pantang boleh mula makan jika mahu kerana ia dapat memberikan kebaikkan kepada ibu dan juga anak.

5. Tiada pantang yang khusus kerana produk ini 100% herba. Hanya perlu minum air masak jika terasa badan anda panas.

6. Kesan awal dapat di lihat di bulan pertama dengan tahap kecergasan meningkat & keletihan berkurangan. Bangun tidur juga lebih mudah dan stress juga berkurangan. Kesan bagi ingatan dapat di lihat dalam jangka masa 3 ke 6 bulan berikutnya. Memo Plus Gold merupakan makanan tambahan untuk otak, oleh itu selagi pengguna makan setiap hari kebaikkannya akan sentiasa di nikmati oleh badan dan otak pengguna.  


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...