Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Tuesday, June 2, 2009

Testimoni Memo Plus Gold dari Adik Siti Nur Aminah

Nama : Siti Nur Aminah, 13 tahun ( Maktap Tahfiz Jenjarom, Banting)
Tempat : Kg Melayu Subang

SMS diterima oleh Ibu beliau:

“ Semenjak anak saya mengambil Memoplus Gold dari awal tahun ini, Jan 2009 sehinggalah sekarang bulan April 2009. Sebanyak 6 kotak anak saya dah mengambil Memoplus Gold dan dia menunjukkan perkembangan yang menakjubkan kerana dia sudah boleh menghafal 2 setengah juzuk Al-Quran .Saya Sebagai Ibu amat gembira sekali dan akan teruskan pengambilan Memoplus Gold untuk anak saya".

Jika ingin mengetahui pengalaman adik Siti boleh dapatkan phone no nya dari saya. Sila
comment k =)

P/S : Sekarang tahun 2010 Adik Siti sudah pun habis menghafaz 1 Quran dan sedang mengulang. Setiap peperiksaan Adik Siti sentiasa mendapat tempat pertama.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...