Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Tuesday, July 21, 2009

Bacopa Monniere@Brahmi di dalam Memo Plus Gold


Well mungkin sesetengah orang tertanya-tanya tentang kandungan di dalam Memo Plus Gold kan. So di atas tu adalah gambar tumbuhan herba yg dipanggil Brahmi @ nama saintifiknya Bacopa Monniera. Ia merupakan sejenis tumbuhan yg hidup meliar di tepi batas-batas kolam dan boleh di jumpai di beberapa negara sahaja di dunia dan India merupakan salah satu negara terbabit.

Yang specialnya tentang Memo Plus Gold adalah kerana pati Brahmi yg terdapat di dalam setiap kapsul adalah hasil kajian berpuluh tahun dan penggunaan sejak beribu tahun yg lampau. Memo Plus juga dipantau oleh badan penyelidikan ternama iaitu Central Drug Research Institute (CDRI) http://www.cdriindia.org/ yg mendapat dana penyelidikan daripada WHO dan UNESCO.

Oleh yg demikian Memo Plus Gold telah dipatenkan oleh kerajaan India yg bermakna produk yg anda makan ni merupakan produk kerajaan India sendiri. Cuba bayangkan jika produk itu merupakan hakmilik kerajaan. Tentu satu produk yg amat hebat kan..

Jika anda menyangkal dengan mengatakan India negara yg mundur tak mungkin ada produk hebat dan berkesan fikir lah semula..
Taj Mahal tidak dibina pada tahun 10 tahun yg lepas kan =)

P/S : JANGAN MENJADI ORANG YG SOMBONG DAN BONGKAK, KERANA GOLONGAN INI GOLONGAN YG AMAT RUGI...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...