Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Wednesday, August 18, 2010

Amaran Awal bagi Anda Tentang Kesihatan!!!

Kehidupan seharian semakin terancam kerana kita terdedah kpd byk toksin melalui pencemaran dan lain – lain sumber, yang mengakibatkan masalah kesihatan dan penyakit.

Walaupun setiap hari badan kita secara automatic menyahtoksin melalui hati, paru – paru, kulit, buang air kecil dan besar, banyak toksin terdapat di dalam lemak badan, tisu badan dan juga organ kerana cara kita hidup. Kalau anda memulakan program menyahtoksin dengan Cogent db serta terapi air, ia mampu membantu badan anda rasa lebih kuat dan sihat.

Sistem penghadaman adalah organ paling penting dalam proses nyahtoksin selain dr Kolon, hati, paru – paru, kulit dan sebagainya. Bila system penghadaman di bersihkan, badan kita dapat memproses makanan dengan lebih cepat untuk ditukarkan kepada tenaga dan proses pembuangan toksin jadi lebih cepat juga.

Di bawah adalah keadaan yang akan anda alami jika anda banyak toksin di dalam badan.

  • Rasa letih
  • Makanan rasa tak hadam
  • Sembelit yang teruk
  • Berat badan berlebihan
  • Lebih kerap Selsema dan Demam
  • Tidak dapat mengawal Stress
  • Selalu Sakit Kepala
  • Imsonia ( susah tidur ) atau tidur lebih lama dari orang lain
  • Sakit sendi
  • Mood selalu berubah
  • Murung
  • Kurang kepuasan seksual

Di bawah pula menunjukkan masalah kesihatan yang bakal berlaku akibat tak menyahtoksin. Ini merupakan panduan kepada anda bila badan anda perlu di nyahtoksinkan..

a) Sistem Penghadaman – tak lancar, pedih ulu hati, nafas berbau, sembelit, kembung perut, masalah buasir

b) Masalah kulit berlaku seperti ruam, jerawat, gatal – gatal kulit, kulit kering, bawah mata hitam, mata bengkak dan kulit berminyak.

c) Bagi imun system anda, lebih kerap penyakit biasa seperti demam dan selsema menyerang. Anda mungkin akan mendapat alergi, keletihan melampau ataupun kanser.

d) Sakit di sendi – sendi badan, leher dan belakang sakit juga merupakan simptom badan anda terdapat banyak toksin berkumpul.

e) Anda juga mungkin akan merasa sakit atau bengkak pada limpa apabila ia tidak dapat bekerja dengan baik.

f) Untuk masalah endokrin yang bertoksik tinggi, anda akan menghadapi peluh yang tak berhenti, peluh sejuk waktu malam, diabetis, berat badan berlebihan atau kurang berat badan dan keinginan untuk makan yang tinggi.

g) Selain itu, anda akan mudah rasa pening, kencing bewarna gelap, mendapat batu karang , haid tak teratur dan pelbagai masalah kesihatan yang lain.

h) Jika anda selalu batuk atau bersin, ia juga mungkin menunjukkan and amempunyai masalah pernafasan akibat saluran udara bertoksin.

i) Last sekali, anda akan mempunyai tekanan darah tinggi, kolestrol dan sakit jantung akibat sistem saluran darah anda penuh toksin.

Jadi apabila anda melihat simptom – simptom ini berlaku terhadap anda atau orang di sekeliling anda, makanlah Memo Plus Gold dan Cogent db dengan segera. Persediaan herba ini dapat membantu anda menyahtoksin badan dan kekal sihat serta awet muda. Dan yang paling utama ialah 100% herba semulajadi dan mampu dimiliki.

Tak perlu lagi nak beli Colon Cleanser yang mahal, minum air pegaga yang pahit untuk mencuci darah ataupun makan Viagra untuk prestasi seksual yang unggul.

Hanya makan dan amalkan Memo Plus Gold serta Cogent db sudah mencukupi..

Dan sempena bulan puasa ini amalkan lah terapi air bagi membantu badan anda lebih cergas, segar, awet muda dan cantik.

Testimoni dari pengguna kami Pn Zahara yang menggunakan produk - produk Oze untuk kehidupan seharian beliau sekeluarga..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...