Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Monday, September 19, 2011

Kesan SAMPINGAN Memo?


Banyak pertanyaan yang di terima tentang KESAN SAMPINGAN Memo Plus Gold terhadap pengguna. Dan juga banyak soalan-soalan yang diterima untuk mengesahkan diri mereka selamat untuk mengamalkan Memo. Kami amat berterima kasih atas minat anda untuk menjadikan Memo sebagai makanan tambahan harian untuk seisi keluarga. KECEMERLANGAN pasti dapat digapai dengan MEMO PLUS GOLD.

Antara soalan yang sering di tanya..

1) Adakah Kesan Sampingan bila mengamalkan Memo Plus Gold ? 

TIADA. Tiada kesan sampingan dilaporkan sepanjang 14 tahun Memo berada di pasaran.  Malahan para pelanggan kami ada yang telah mengamalkan Memo selama bertahun- tahun dari di sekolah sampai ke peringkat Universiti.  Keyakinan terhadap keberkesanan Memo dan keselamatan memakannya tidak lagi perlu diragui. Memo juga mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM).

2) Ibu Mengandung. Sesuaikah mereka memulakan program Memo Plus Gold ?

BERGANTUNG. Jika ibu terbabit pernah makan Memo sebelum beliau mengandung, maka bolehlah diteruskan pengambilannya semasa mengandung. Keadaan ini telah dibuktikan selamat oleh 2 rakan sekerja saya yang kini mempunyai bayi yang cerdik dan cergas. Bagi yang berminat boleh hubungi Oze Marketing 03-6275 2020 untuk cara permakanan yang betul. Bagi ibu yang tidak pernah makan Memo, kemudian apabila mengandung ingin mengamalkan, kami nasihatkan TIDAK mengambil Memo. Walaupun tiada aduan berkenaan perkara ini, kami berpendapat sesetengah janin mungkin tidak tahan kepada kepanasan herba yang dimakan. Jadi untuk keselamatan bayi, kami nasihatkan tidak mengambil sebarang ubat herba semasa tempoh mengandung.

3) Kesan yang dapat dilihat sejurus mengamalkan Memo Plus Gold ?

Dalam masa 2 minggu anda akan dapat merasai perubahan pada keadaan kecergasan anda. Bagi pelajar - pelajar mereka akan lebih mudah bangun dari tidur pada waktu pagi dan tidak merasa keletihan walaupun sepanjang hari melakukan aktiviti di sekolah.Bagi orang dewasa, STRESS akan berkurangan kerana peredaran darah di badan anda mulai lancar. Peningkatan keatas daya INGATAN & TUMPUAN akan dapat dilihat selepas 3 bulan. Kami menasihatkan pengguna mengamalkan Memo sebagai vitamin harian  kerana selagi anda mengamalkan permakanannya selama itulah anda akan dapat kebaikkannya.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...