Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Tuesday, January 29, 2013

Herba atau Ubat Moden

Seringkali persoalan ini diajukan oleh pengguna kerana sifat ingin tahu dan juga perbandingan terhadap pengambilan ubatan atau vitamin seharian mereka. Jumlah rakyat Malaysia yang mengambil makanan tambahan seperti Vitamin semakin meningkat dewasa ini mungkin kerana kesedaran yang di titipkan di kaca televisyen atau media massa yang lain. Oleh itu, persoalan juga semakin banyak akibat pilihan yang semakin banyak di pasaran. 


 Pengguna perlu membuat sedikit kajian terhadap produk yang ingin mereka cuba bagi mengelakkan kejadian yang tidak di ingini berlaku seperti keracunan atau pembaziran akibat penipuan. Dengan peningkatan dari segi bayaran perubatan sekarang ini ramai pengguna mengambil langkah berjaga-jaga sebelum kena. Ubat herba menjadi pilihan bagi kesan jangka masa panjang manakala ubat moden lebih bersifat sementara dalam penyembuhan dan kadangkala mempunyai kesan sampingan terhadap organ dalaman badan.

Oleh itu herba seperti Memo Plus Gold yang juga mampu bertindak sebagai makanan tambahan untuk kesihatan menjadi pilihan ramai ibubapa dan keluarga. Dengan harganya yang murah, khasiat yang telah terbukti dan tanpa kesan sampingan, produk berasaskan herba ini telah terjual selama lebih 16 tahun di pasaran Malaysia. 

Memo Plus Gold terbukti berkesan dalam membantu pengguna khususnya para pelajar mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan kerana ia meningkatkan tahap ingatan, tumpuan serta kecergasan penggunanya. Malahan tiada kesan memudaratkan ke atas badan dan organ dalaman untuk penggunaan jangka masa panjang. 

Oleh itu ada baiknya jika anda menghalang kesihatan keluarga dari terjejas semenjak dari mula lagi dengan mengamalkan makanan tambahan berasaskan herba kerana ianya lebih murah dan tanpa kesan sampingan. Apatah lagi produk Memo Plus Gold yang juga terbukti berkesan dan telah digunakan oleh ramai orang di Malaysia bukan sahaja untuk kecemerlangan malahan untuk kesihatan seisi keluarga.

Mari kita lihat khasiat Memo Plus Gold ini.

1. Mengimbangi IQ ( kepintaran berfikir) individu & EQ ( kekuatan mental,emosi menangani cabaran hidup)

2. Migrain ( Tekanan perasaan)

3. Mempertingkatkan tahap pembelajaran dan daya ingatan, pemerolehan, pengukuhan dan pengekalan.

4. Menambah kecerdasan, kecergasan dan kesegaran sepanjang hari.

5. Meredakan rasa gagap,gugup dan darah gemuruh

6. Melancarkan peredaran darah.

7. Kes AAMI pada warga tua dan ADHD pada Kanak-kanak.

8. Kekurangan tumpuan(sangat berguna sewaktu menghadapi peperiksaan di sekolah) .

9. Makanan tambahan semulajadi untuk membantu mengurangkan jenis demensia lain seperti Alzheimer.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...