Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Friday, April 26, 2013

Kebaikkan Herba Bacopa Monnieri di dalam Memo Plus Gold

Sama ada anda mencari bantuan untuk anak anda yang hiperaktif ( ADHD), meningkatkan daya ingatan atau sekadar mendapatkan bantuan dari alam semulajadi untuk pembelajaran; herba Bacopa Monnieri adalah jawapannya. 

Herba ini di tanam secara meluas di India dan di gunakan di dalam perubatan dahulu kala mereka kerana di percayai dapat membantu otak berfungsi dengan lebih baik. Kepercayaan ini di kukuhkan lagi dengan kajian klinikal yang di jalankan oleh pakar penyelidikan dari Pusat Kajian Ubat India dan juga Universiti di Australia. 

Kajian itu telah di siarkan di Perpustakaan Perubatan Amerika iaitu PubMed di mana penyelidik menggunakan kajian ini sebagai rujukan mereka. Sila lihat kajian yang di jalankan di  University of Wollongong, Woolongong, Australia tentang kesan herba ini terhadap ingatan kita di bawah. 




Terdapat banyak lagi kajian yang telah di jalankan ke atas herba ini dan ianya positif dalam membantu otak manusia mengingati, memberi tumpuan dan melawan beberapa penyakit berkaitan dengan sistem kognitif (Cognitive) otak. 

Tidak semua herba Bacopa Monnieri itu sama kesannya. Memo Plus Gold di lahirkan di institut penyelidikan di India yang bertaraf dunia dan mutunya amat pasti. Setiap kajian yang di jalankan terhadap herba ini, bahan mentahnya di perolehi dari sumber yang sama iaitu CDRI ( Central Drug Research, India) dan dari keputusan itulah ekstrak standard di perolehi bagi mendapatkan kesan yang optimum bagi pengguna.

Jadi, anda tidak mungkin mendapat kesan yang serupa apabila menggunakan produk lain yang berasaskan Bacopa Monnieri yang sumbernya bukan dari CDRI. 

Di Malaysia hanya Memo Plus Gold sahaja yang menggunakan ekstrak dari pusat penyelidikan itu dan setiap proses pembuatannya di kawal selia dengan rapi supaya setiap kotak memberikan keputusan yang sama bagi setiap individu. 

Gunakan peluang ini untuk mendapatkan produk Memo Plus Gold yang bertaraf antarabangsa ini. Bukan sahaja keberkesanan di perakui oleh organisasi antarabangsa malahan di kaji selidik oleh saintis ternama di Australia. 

Hanya dengan RM59.90 ( semenanjung) , RM65.90 ( Sabah/ Sarawak). Tiada alasan lagi untuk anda meragui kebaikkan Memo Plus Gold yang telah membantu jutaan orang di seluruh dunia. Bertindak sekarang untuk masa depan anda.  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...