Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Wednesday, August 12, 2009

Memo Plus Gold Melancarkan Kedatangan Haid - Testimoni Pn Norlela



Masih lagi membicarakan tentang khasiat produk yg bernama Memo Plus Gold. Hari ini saya akan ungkaikan khasiat Memo Plus Gold yg berkenaan dengan masalah wanita.

Sila lihat TESTIMONI PENGGUNA yg sudi berkongsi kegembiraannya bersama anda. Jika beliau boleh kenapa tidak anda =)

Apa dia masalah tu yer...

Inilah dia masalah yg dihadapi ramai wanita @ gadis sekarang ini. Kedatangan haid @ period tak teratur. Ada orang dah 2, 3 bulan tak datang haid, ada tu tak teratur, bulan ni datang bulan depan tak. Jadi ini merupakan masalah biasa yer sekarang ni..

Apa terjadi @ akibat yg perlu di tanggung bila dah lama period tu tak mai.

Pertama, emosi kita akan terganggu. Malahan anda juga berkemungkinan kena tiroid yer. Jangan main-main.

Kedua, bagi yg dah berkahwin masalah la bila nak dapatkan anak. Sebab susah nak lekat.

Ketiga, pelbagai masalah kesihatan akan muncul kerana darah kotor berlegar dalam tubuh kita dan meracuni darah kita sedikit demi sedikit.

Jadi benda yg kita ingat biasa je pada hari ini mungkin akan menunjukkan akibat menakutkan pada masa akan datang.

Pembaca yg saya kasihi, akibatnya akan menghantui anda di kemudian hari jika tak dipulihkan. Memo Plus Gold walaupun saya selalu war-warkan untuk pelajar gunakan sebagai permakanan tambahan bagi mencergaskan otak, menajamkan dan mengekalkan ingatan serta penumpuan di dalam kelas. Malahan, ianya juga mampu membantu peredaran darah kita supaya lebih lancar.

Dan ini salah satu lagi khasiat nya, membantu period jadi lebih teratur dan membantu menghilangkan tiroid anda . Bila kita mengamalkan selama 3 bulan lepas tu teruskan pengamalannya ia akan membantu tubuh kita dalam pelbagai aspek.

Ini di sebabkan Memo Plus Gold bertindak terus kepada otak kita, memberi ransangan terhadap neuron- neuron, maka, signal yg betul dapat diberi pada badan kita untuk melakukan tugas-tugasnya la. Dan bagi orang yg ada masalah kesihatan tertentu kesannya dapat di lihat dengan jelas dan cepat dengan kesan penyembuhan yg nyata. Oleh yg demikian bagi anda yg menghadapi masalah, ambillah Memo Plus Gold sekarang juga yer.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...