Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Tuesday, August 4, 2009

Memo Plus Gold, Vitamin Bagi Otak Anda?

"NEURON MODEL"

Memo Plus Gold merupakan makanan tambahan bagi otak kita. Tak kira usia kerana kita menggunakan otak kita dengan cara berbeza mengikut umur. Pelajar menggunakan otak mereka lebih untuk mengingat dan memberi tumpuan tentang pelajaran dan itu pun kadang-kadang mereka rasa tak mampu menampung bebanan pengajaran yg besar.

Jadi dengan pengamalan MPG sebagai permakanan tambahan ingatan akan bertambah kuat. Katakanlah otak anda sebagai X , bila anda makan dan mengamalkan MPG ia akan jadi XY...Maknanya bila anda berhentikan pengambilan dia takkan jadi (-ve) X.. Otak anda akan kembali ke keadaan asalnya sahaja..

Jadi Memo Plus ni akan menumpukan kepada "Hippocampus" di otak kita yg mana di bahagian itulah terletaknya sel-sel neuron bg ingatan, penumpuan, sikap positif, penghafazan, kecergasan dan kerajinan. Jadi pengamalan Mpg secara berterusan akan mengecas sel-sel itu supaya ia dapat berhubung dan menyampaikan maklumat.

Kerana itu anak-anak yg mengamalkan MPG akan mempunyai ingatan kuat, badan yg cergas, penumpuan yg lebih dan tahap penghafazan yg tinggi. Jika anda berhenti seperti yg sy katakan tadi ia akan kembali ke keadaan asalnya dan itupun bukan secra serta merta.. sedikit demi sedikit.. sama macam lampu suluh yg pakai bateri tu.. lama-lama jadi malap kalau bateri tak cas kan..tapi lampu suluh tu tetap lampu suluh.. tak pulak dia jadi lampu ayan =)

Saya rasa anda pun dapat agak kan bila sel-sel neuron dapat berhubung dengan baik tubuh kita pun dapat manfaat. Cuba bayangkan badan anda mendapat isyarat yg betul untuk berfungsi dengan baik. Darah dapat diedarkan ke seluruh tubuh maka semua organ dapat berfungsi dengan baik. Jantung akan mengepam darah dengan lancar jadi tiada darah tinggi @ penyakit jantung @ kegagalan fungsi organ untuk menjalankan tugasnya.

Pembaca semua, kita bukannya nak penyakit kan, tetapi kita juga tak cuba nak mencegahnya.. Bila dah kena baru nak mencari ubat..sekarang ni bagi yg tgh membaca mungkin anda rasa MPG bukan untuk anda kerana anda tak perlukan ingatan anda ditingkatkan @ anda tak ada darah tinggi. Bagaimana jika saya katakan bahawa MPG merupakan makanan tambahan yg mampu mencegah penyakit Parkinson, Dimensia , Alzhemier, Strok , tekanan darah tinggi dan penyakit jantung.

Jadi fikir-fikirkan dan cegah sebelum terlambat. Seperti kawan saya selalu kata anggota badan kita tiada nilainya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...