Belian Online

Untuk Belian secara online Email order anda ke memoplusgoldmalaysia@gmail.com atau call 03-62752020...

"Like" Page Memo Plus Gold di Facebook!!

Monday, August 24, 2009

Puasa dan Kesihatan


Selamat berpuasa buat para pembaca. Semoga anda dapat menjalani ibadah puasa dengan lebih baik. Malahan bg yg bukan beragama Islam juga boleh berpuasa kerana ia baik untuk kesihatan seperti yg diujarkan di bawah.

Khasiat Puasa

  1. merehatan perut untuk meningkatan kecekapannya berfungsi
  2. menghancurkan sisa-sisa racun atau toksik di dalam darah manusia
  3. mengurangkan/menghapuskan ketagihan terhadap arak dan rokok

Hasilnya, kesihatan manusia akan bertambah baik. Berat badan dan risiko-risiko penyakit yang berkaitan dengan kegemukan dapat dikurangkan, dan umur seseorang itu boleh bertambah panjang.

Ok, biasanya bulan puasalah yg akan menguji sejauh mana tahap kesihatan kita kerana kita mencabar tubuh kita supaya memberhentikan tabiat permakanan 11 bulan sebelum ini. Bayangkan 11 bulan perut kita tak berehat dan makan macam-macam makanan. Inilah saatnya bg menyahtoksin dan membersihkan perut kita. Puasa saja tak akan membantu jadi ambillah Cogent db+ bagi mencuci perut anda.

Cogent db+ bukan sahaja untuk pesakit Diabetis tetapi juga untuk perseorangan yg ingin menyahtoksik dan menjaga kesihatan organ badan. Samada mata yg rabun, gastrik, kolestrol dalam darah dan pelbagai komplikasi diabetis yg lain boleh di atasi dengan Cogent db+.

Mungkin anda tertanya bagaimana ia dapat membantu?

Cogent db+ mengandungi 9 jenis herba yg mempunyai setiap fungsi tersendiri. Sila ke link ini untuk mengetahui http://davenben.com/cogent_home.html#topic6 apakah fungsi-fungsinya ke atas setiap komplikasi.

Selain Cogent db+, kecenderungan kita untuk beribadat akan jadi lebih giat di bulan Puasa. Dengan sembahyang terawih yg akan membuatkan sendi-sendi kita terasa ngilu dan sakit. Oleh yg demikian Arthrid merupakan penyelesaian yg ideal bagi anda.

Arthrid merupakan gabungan 2 herba iaitu Boswellia Serrata dan Piper Longum yg bertindak aktif ke atas sendi-sendi yg haus dan menggantikan gel terbabit. Boswellia Serrata merupakan sejenis gum @ resin yg dapat membantu mengembalikan peredaran darah dan meredakan bengkak di sendi. Perlahan-lahan ia akan menggantikan gel di sendi yg haus manakala Piper Longum bertindak menolong Boswellia Seratta tadi supaya dapat diserap ke dalam darah. Ini kerana sifatnya yg panas sesuai dengan kepanasan di dalam badan kita.

Selain itu di galakkan anda memakan Memo Plus Gold kerana ia dapat membantu proses penyembuhan berlaku dengan lebih pantas. Khasiat Memo Plus Gold yg memang telah terbukti dapat melancarkan peredaran darah dapat membantu kedua-dua herba td menjadi lebih aktif dalam menyembuhkan kesakitan pada sendi @ urat anda.


Jadi jika anda mempunyai Ibubapa, saudara mara yg mengalami masalah sakit sendi syorkan Arthrid. Mungkin mereka bekerja di sawah, berkebun @ gemar melakukan kerja-kerja berat, sayangi mereka dan berikan mereka Arthrid.

Dan juga dengan H1N1 sekarang ni sy galakkan anda supaya meninggikan imun sistem anda. Pakai mask tak la menjamin sangat kan oleh itu imun sistem amat penting. Jika anda ada penyakit secara automatik imun sistem anda adalah rendah. Atasi penyakit anda tu dulu yer dengan mengambil Produk Herba Oze. Sy juga amat menggalakkan pesakit diabetis supaya makan Memo Plus bersama kerana ia dapat membantu imun sistem jadi lebih kuat dan badan anda lebih bertenaga.

1 comment:

LLL said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...